Stupid british snackfood!

Omg, i dag bröt jag sb ganska rejält men kompenserade med en minilunch och en mindre middag. Jag tog te och ett fett jävla scone med cream cheese och marmelad. Tjockis! Men what to do? Man behöver proviant när man ska inta så mycket information om en och samma sak. Varför händer det inte sådana extrema saker i mitt liv? aldrig någonsin.. Trist!

Vi har i alla fall bytt tema på skolfotot imorn. Först var det hippies sedan byttes det till 80s sedan till
TURISTER som är det gällande temat. Jag har ett sånt där hulahula-halsband i tyg och sedan ett par shorts + en überomatchande silkeströja. Lite hawaiifreak gone wild? Sure thang! Lite trist att vi inte kör 80s var taggad som fan på det. Nu vill man bara se hur studentkommiténs foto blev - nahajs med haschplanta och allt!

Sov sött raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback