K-fem, shoppingräddaren i nöden

Ohh! Såg saw 4 i går med Olive. Den var faktiskt ganska bra, inte lika slice-blod-dö som de andra (har inte sett tvåan dock). Kan faktiskt rekomenderas men kom ihåg att det är en skräckfilm! Blev hämtad av mamma för att åka till vällingby c för att handla jeans. Fick tag i ett par superfina replay och sedan inhandlades ett par mullvadsfärgade stövlar från Jerns (Gabor). Super fina faktiskt! Sedan trodde både jag och mamma att det var middag hos farmor och farfar i dag men sedan precis innan jag skulle locka håret, eventet till ära, så får jag reda på att det är imorn.. Ville så gärna showa off mina superfina stövlar men men what to do? De är ju fortfarande mina i morgon.

Nu ska jag fortsätta fixa garderoben, hade ont om jeans nu men har kommit upp i fem användbara par så jag känner mig nöjd eftersom jeans verkligen är min thang. Nu måste det införskaffas koftor/övertröjor, måste nog göra några ändringar i min h&m-order.

Puss darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback