När jag väl drömmer slår jag på stort

I natt drömde jag konstigt och mycket:  Jag hade en älgkalv som husdjur, han sov i min säng som nisse brukar göra och sen så gick vi ner och jag skullle dricka vatten och då följde älgen med och så mötte jag mamma&pappa som matade honom i köket och jag sa något om att han ser ut som en stor hund för att jag, när vi var på övervångingen, hade råkat bryta av hans horn dom för att anna sa att det var bäst. Sedan busringde(jag trodde inte det först) någon till mig och ville köpa mos från emilia som jag vet inte bor hos mig. Han sa att han fyllde år snart och att han visste att det var mitt på natten men han behövde mos till sin födelsedagsfest..

Sen så var jag på konsum och snattade lösgodis och letade efter något som jag kunde ha till josefines narkotikalektion. Hon är tre år gammal och jag fattade ingenting och jag vet ju inte hur man är pedagogisk så jag köpte godis. Sen så blev allting så äckligt typ öde-känsla så jag åkta till brommaplan och åkte omkring med tunnelbanan där jag mötte maria, det var världens solupp/nedgång och vi åkte typ förbi något som liknade kolmården, som vi såg uppifrån. Det körde omkring bilar själva - som i safariparken - men jag hade en jurassic park känsla hela tiden, och sen satt vi på brommaplan med några av hennes kompisar, vid sådana där picknikbord och åt typ mat. Hon sa att samtalet jag fått tidigare var busringning, det var hennes kompis tony som ringt och jag blev sjuktförbannad plus att jag skrek det är alltid jag ni busringer till!!! och började åka tunnelbana igen, efter att ha slängt 200 spänn på bordet som betalning när det bara kostade 80:-.

Sen så blev jag förflyttad till typ afrikanska savannen och där var vera och anna som skulle laga någonting och behövde massa grönsaker, frukt och ost. Sen kom en tigerunge som lekte med en boll och en liten kille som ville samla ihop alla bollar och kulor tills sin kulram så jag gav tigern en morot att leka med och då släppte han bollen och sen så tror jag att drömmen tog slut.

Allt i stora drag alltså! vad tror ni den betyder?
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback