En riktig guldgruva

Jag älskar att gräva runt i garderoben, så menar jag inte min egna älskling utan en stor garderob som finns längst in i tvättstugan och de som står i hallen. Där hittar man alltid massor av bortglömda skor och snygga ytterkläder. Letade efter mina älskade BjörnBorg stövlar som är lite ridstövelinspirerade, de är perfekta - men har ett trasigt blixtlås, men hittade i stället ett par finfina svarta, vinterstövlar från Pertti Palmroth som kommer användas flitigt i höst/vinter och ett par bruna boots med en klack som är snygga men ger inget stöd så man glider runt i dom men de kan i alla fall användas med måtta. Dessutom var jag där och grävde i går och fick fram mina mysiga Shepherd-skor. Yääs!



Får inte bilden att vända på sig men ni fattar! ;D
Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback