Dagens absoluta



Vill ha:  En långweekend, hemma - utomlands? Spelar absolut ingen roll.
Klädsel: Leggings + min älskade munkjackeklänning från gina. GT är inte min thang men jag älskar den här dressen.
Planer
: Plugga psykologi och kolla igenom
Låt
: Sandi Thom - I wish I was a punkrocker
Händelse
: Min
PP-pjuck har tappade sulan typ helt så jag var tvungen att gå från busshållplatsen hem (tar typ 10 min) med en sko på foten och den ena i handen.
Ser fram emot: En aslugn chillkväll.
Saknad: Pengar, jag är fattig.
Längtan
: Jag kommer typ svara Thailand på "Längtan" i varenda lista jag gör framtills den 25/12, möjligen 18-års-dagen.
Dummaste
: Se "Händelse"
Accessoar: Mina FETA pearlearrings och min trogna kompanjon guess-väskan.
Roligaste
: Gårkvällen, helt klart!
Köp
: Cola light... ;D?
Godis
: Marabou Premium, Cacao Nibbs.
Humör
: Irriterad på ANNA!
Tips: Ska mor/far till coop? Följ med och sneek ner en hårinpackning, lyxigare rakhyvlar, goda deodoranter, smink etc i kundvagnen.. Man brukar kunna övertala päronen till det mesta när det kommer till storhandling!

Ska til ICA!
Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback