Bookshopping!

Jag var och shoppade böcker i dag, jag verkligen verkligen verkligen älskar att handla böcker. Köpte tre chiclits givetvis. Eller köpte och köpte...

På Åhléns bokrea köpte jag en bok som heter Stjärnfabriken (the second assistant) skriven av Clare Naylor och Mimi Hare. Den handlar om Lizzie som har pluggat på ett respektabelt universitet. Hon har praktiserat i kongressen i Washington DC och nu jobbar hon som andre assistent åt Scott Wagner en äckligt rik filmagent i Hollywood. Läste Prologen na-haajs. Gucci, Prada, Louboutin, Blahnik is every where.

Sedan köpte jag En shopaholic i New York (Shopaholic Abroad) och GG leva livet här och nu (you´re the one that i want) för att ha något att läsa i thailand, fy fään vad jag längtar. Det bästa var att jag fick SophieKinsella-boken gratis eftersom jag hade tio stämplar efter GG-boken på mitt PocketShop kort. Jag känner mej duktig. Jag har köpt böcker. Återkommer om reccenssioner för böckerna. Älskar ju GG, älskar shopaholic, älskade En nannys dagbok och Djävulen bär prada - det stog på baksidan av Stjärnfabriken att om man gillade dom skulle man köpa boken :D

xoxo.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback