4 dagar kvar

Klar med allt skolgrejs som ska in i veckan, plus att jag pluggat matte med pappa. Han är verkligen en jättebra lärare, fast jag kanske inte är en lika duktig elev, och jag tror jag klarar tisdagens lilla "utmaning". 

Har nästan packar klart alla grejor. Har fyllt  min säng och är typ klar snart. Många klänningar och mycket smink och smycken! Haha, visst vågar man använda mer och annorlunda smink och smycken på semestern när man inte känner någon? Det är så kul, då får man lixom se folks reaktioner.

Fick en allergisk reaktion, tror jag, av Annas eggfriedrices med entrecote. Det var supergott. Men jag vet inte vad som har hänt men för en tid sen var det krabban och nu det här. Popped an antiallergipiller nyss och hoppas att det hjälper.

Eskimåkyss
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback