Sunny day

Hade en riktigt skön dag i dag! Idrott på morgonen vilket är ganska chill, företagsekonomi var också rätt långsam. Vi hade besök av en föreläsare från Telia Sonera. Sedan drog några av flickorna från klassen och jag till vasaparken där jag stektes i mina nya svarta jeans. Kom dock en aning för sent till geografin men det var ingen fara. Där jobbar vi med överbefolkning och sånt och det är faktiskt sjukt intressant.. :) Sedan sprang jag runt på stan och handlade presenter. Sedan var jag en halvtimme på karlbergsvägen ochs edan hem med mamma. Pizza = mumma (sanna har psykat in det ordet i hjärnan på mig.. :/). 

Runt åtta så kom Mary med Wilson och det var super kul att se nisses och hans reunion. Fast Nisse är lite för jobbig och wilson en aning.. gay? Men söt och fluffig så det räcker. Ska nog vara med Aimée imorn, undrar om Mary är på? Har gått 19561 steg i dag! :D Mäkta stolt..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback