Sliten



Så här trött i kroppen har jag inte varit på år och dar. Var på STS "reunion" i går. Haha, det var roligt - fast att det var i gbg var en smula jobbigt.

Bussen skulle åka tolv så jag var tvungen att ta 10:36 bussen. Kom till T-centralen runt 11:30 där jag mötte Sara som blev glad för att hon inte var ensam längre. Vi försökte hitta våran buss på tavlan, efter lååång tid såg jag den och då kom Joppe och Victoria så vi gick upp till övervåningen. Där träffade vi Anna, Linda och Siri, najs najs :)
Då var klockan tolv och vi skulle typ gå igenom skit läskiga dörrar för att "slussas" till bussarna. Bussen kom inte i väg förens 12:15. Stannade på McDonalds - whopi, jag måste sluta med skräpmat egentligen... :(

Väll framme träffade vi resten vilket var två personer (Malmö&Sabina) + Gustav som hoppat på i något köping ställe. Aha.. Fan vad folk har bangat tänkte vi men gick in och hade jättekul! :D

Men det hemska var på tillbaka vägen... Klockan är 00:00 och vi har varit på fest efter att ha åkt 200 timmar buss precis innan vad vill man göra då? SOVA inte titta på film. Fast än vi var majoritet för sovning så satte dom på en film jävel iaf... Och dessutom var högtalaren precis över mitt och saras säte. Fuck you, fast jag somnade på något vänster så vaknade jag för att det var så jävla kallt så jag sov med min jacka som täcke kanske en timme till sedan var busschauffören tvungen att tända lite ljus i bussen av säkerhetsskäl så jag knöt min halsduk som ögonbindel och somnade igen.. Kom hem halv åtta trööött. Anna väckte mej typ halv tolv och nu är jag jäääätte-trött.. :(
Måste plugga naturkunskap nu och göra ledarskap eller JAG VET INTE. pömsig

Kyss,
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback