Kalaslunch hos morfar och Eurovision hos Olivia

Igår så blev allting så super lyckat! Först så åkte vi hem till mormor o morfar, för att fira morfar som just fyllt 75. Det var lite fördrink+tilltugg, skål och allt det där. Sedan så åkte vi till Kallfors Golfklubb för att äta födelsedaglunch. Det vart skagentartar till förätt och pepparstek med potatisgratäng tillhuvudrätt. Sedan åkte vi (morbror+hans barn och sambo, mormor&morfar, farmor&farfar, mamma&pappa plus jag och min syster) tillbaka till mormor&morfar för att äta tårta och sådant. Det var en jordgubbstårta, YUM! :P Innan tårta fick min morfar öppna sin present som var ett foto (tagen hos typ Schulte eller något) på mig, anna och josefine. Han blev jätte-glad!

Efter detta så åkte vi till Maria som hade passat Nisse (som btw hade haft små otyg för sig) och bytte hund mot chokladask! :D Väll hemma så åt jag middag och var helt inställd på at det skulle bli eurovision hemma för min del. Sedan löste allting sig och jag och Hanna åkte hem till Olivia och så på tävlingen. Det blev superlyckat eftersom att vi spelade Alibaba (skit stressigt/läskigt/hemskt/kul spel som man får hjärtattack av) och A - Ö.  Morgonen efter såg vi på CROSSROADS XD (ni vet den där med britney spears) och sedan såg jag och Olivia på Hey Baberiba 1a säsongen när Hanna åkt hem tom. klockan tre då jag blev hämtad.

I morgon är jag ledig och ska åka till farfar och farmor och hämta lite böcker i skolan och så. Nisse stannar hos farmor och farfar eftersom att mamam inte vet hur länge hon blir borta (hon jobbar hemifrån imorgon). Ska iaf hämta min historia bok.. Vill bli klar i morgon kväll! :)

/S. SERBIENS BIDRAG VAR SÄMSTA EVER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback