Snart är det sommarlov.

MY GOD alltså. Det här läsåret har gått jätte-fort. Mycket snabbare än de andra åren faktiskt. Kanske för att det är gymnasiet? Ne, jag vet inte.. Jag och Aimée diskuterade en liten sak i onsdags; Var det inte så att man tyckte sommarlovet var oädligt när man var mindre och nu är det bara några få veckor som man måste planera in i minsta detalj för att få dagarna att räcka till? Hur som helst så kom vi fram till att man gör så mycket mer och känner att man "måste" göra vissa saker, typ saker man gör varje år... I dag har jag på mej min gula klännning från gina tricot med hängslen ,kan ta ett kort sen så ni fattar, och min dior-väska. Funderar på om jag ska ha den som en kuvert eller med axelremmen? :S Ska ta bussen 08:52. Varför sitter jag då och blogar kvart i åtta? Svar: Mamma trodde klockan var åttan när den egentligen var sju så, där rök min sovmorgon! Föresten Coyote Ugly i går var grymt bra, som sagt ^^. Gillar verkligen den, lite mesig men whatev.

Nu ska jag gå och fixa lite, puss hej!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback