Jag borde gå och lägga mig.

Men KyssJohanna håller mej vaken.
Ska verkligen köpa något där när jag har pengar. De flesta vet att jag gillar smycken med budskap och det är därför jag absolut älskar mitt hope-halsband som jag köpt på barncancerfondens hemsida.

♥ Mina nya förälskelser är:

image73And now
these three remain.
faith hope and love.
But the greatest
of these is
love.






























image74ÄLSKA <3
Visserligen inget budskap men iaf.. :) Den rosa är min lilla GOT TO HAVE. Men den röda är också fin!



















I morgon ska jag handla en överdel till min trasiga bikini, en vattenflaska, anteckningsbok +  penna och en flersidig fil (ni vet grov, fin, polering etc.) med min lillasyster.

PUSS, saknar er sötnosar.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback