En geishas memoarer.

Den var helt underbar! Jag älskar såna där filmer med ett megabudskap. Den var skitbra iaf.. Se den! Såg den med mamma (som gråter vid minsta lilla grej) och hon behövde typ hinkar.. Jag är ganska manlig så jag grät faktiskt inte men den var braaaa. Den handlar om en tjej som blir såld som slav och så bestämer hon sig för att bli geisha för att få träffa en man som heter Ordföranden. SEEEEEE DEEEEEEEN. :)



I morgon åker jag, anna och nisse till Järna. Whopi. Jag älskar att komma till mormor (för att äta? :S). Hon lagar jätte goda grejer. Jag gillar pannkakor, stuvade mackaroner och köttbollar (som jag och min syster av nåogn anledning alltid kallat för stuvisar och bollar :D), fläskkarée (stava?), köttfärsssås och spaghetti etc. YUM! Kommer hem på onsdag kväll för jag ska till sjukan på torsdag för; magnetkamera, lugnröntgen och ultraljud.. :) Skit tidigt på morgonen.. Ska sätta nål typ 0740? Var lite barmhärtiga snälla! På fredag är det ju midsommarafton och jag undrar vad som händer då, vad har ni för er där ute brudar? ;DFöresten; OLIVIA! Jag vill ha min kamera!

PUSS
/S.

Jag hatar när blogg tror att jag spammar, ingen spammar väll sej själv eller?
BTW! 80% av alla mejl i världen är spam.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Jag vet inte vad jag ska göra :O

2007-06-18 @ 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback