Skolan är i gång igen.

Sakta men säkert börjar rutinerna komma i gång. Har bestämt mej för att riktigt plugga och fram för allt HÅLLA ORDNING. Neat-freak. YÄSS. I dag fick jag mitt schema, thank god så fick jag estetisk orientering och här därför 150 p istället för 100 (lite cred kanske?). Har dessutom datakunskap för att få pappa på bättre humör. 

I alla fall så slutar jag runt fyra halv fem varje dag och börjar typ åtta halv tio. Men fy fan vilka hål vi har :/ gigantiska.. Till exempel på måndagen har jag tre lektioner (typ tre timmar) men min skoldag är från halv tio till halv fem :D
Ingen big surprise direkt men det är ändå ganska störande. Fast fan vad skönt utan samhällskunskap och historia. Det kommer nog gå bra bara jag inte får en elaking i ledarskap :/ Jaja.. strunt i det. Träffade Siri från
språkresan! Vad glad jag blev då, grejt!

I morgon ska jag fika med Sara, pumpkin, efter en fototävling som vi ska ha imorn i skolan. Tar nog med kameran det tar ju ändå inte så mkt plats! :D Sakerna man ska fota är helt retarded tex. dokumentärfoto från kök i dyrt hotell?
JUSST DET - RETARDED!

Mary. Sofia on the dancefloor tar jag som en komplimang.

/S.


Kommentarer
Postat av: Mary

Det ska du också hjärtat! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback