Älskling, jag är hemma nu!

Kom hem från språkresan för några dagar sedan. Våran telefonledning hade blivit uppgrävd av våra byggarbetare som ska fixa muren bakom garaget. Klantskallar, det hade till och med varit en gubbe som hade sprayat på punkter där han hittade ledningar. Så vi har varken haft internet eller telefon fram tills nu! Klantigt.

I USA har jag haft så grymt kul. Fick visserligen lite problem med bankkortet, jag ska kräva ett nytt, för att det sa error i bland och jag fick inte ta ut och i bland forsade det fram pengar. Fatta lyckoruset man fick när det funkade! :D
Visst jag kanske inte älskade alla men NÄSTAN alla var alldeles underbara. Åker ner till skåne för att först fira farfar och sedan åker jag till Sabina och/eller Tilda! :) Saknar er allihop så himla mycket!



1, Sabina på första hotellet - hon var den jag typ var registrerad på alla hotell tillsammans med så vi delade alltid hotellrum. Thank god. :) (Los Angeles)
2, Malin, Joppe, Alice, Jag, Malmö och Gustav. "Gruppbild" vid Route 66 xD (Någonstans i Arizona?)
3, Jag, Tilda och Alice vid Grand Canyon (som btw inte går att fånga på bild, så grymt häftigt!). (Öhh.. Grand Canyon)
4, En av mina hemmamän Malmö... Tack för att du strök min tröja ^^ (New Orleans)
5, Gustav och Sara, vi hade tråkigt - OK?! (Pennsylvania)

Det är nog med bilder for now!
PUSS!
/S.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Fy tusan vad söt du var på den tredje bilden!
Jag smälte typ :D

Postat av: Hanna

Vad fint långt hår du har fått nu! :O:D
Jag är också hemma nu! :D
och vet du?? den bilden från Grand Canyon... vi måste ha stått på preciis samma ställe där...för det såg precis ut sådär på en plats vi var! :D var det en ganska stor parkering och så var det typ dte första man kunde se av "gapet" ;) ? :D
vi måste ses! men jag drar ner till landet nu.. :S
puss på i pallet älskade! saknar dig grymt! <3

2007-07-29 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback