Söndagens


jag med mina h&m-brillor, jag behöver investera i ett par riktiga.. tagen sommaren 07

Vill ha: Ett par rayban aviators så att min powerwalkoutfit får en sån där chillout känsla.
Klädsel: Shepherds, svarta mysbyxor och min långa topp med plattanitar, reafynd från H&M.
Planer
: Powerwalking och plugg.
Låt
: Aint no other man - Christina Aguilera
Händelse
: Mötte faktiskt levande männsikor på promenaden!
Ser fram emot: Studentkomité möte imorgon, ska bli spännande + lön på tors.
Saknad: Snygga träningskläder!
Längtan
: En lång shoppingrunda, har inte gjort det på länge länge..
Accessoar: Ipoden tror jag.
Roligaste
: Satc marathon nästan hela dagen.
Köp
: Ingeet!
Godis
: Hmm. Belive it or not men.. frukt soda, inte cola light.
Humör
: Fundersam.
Tips: Strunta i att toppa håret och kör inpackningar i stället, då får du långt hår på noll tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback