Inget går upp mot lite eftermiddagsbloggning

Ensam hemma med Nisse tills senare i kväll. Anna simmar, mamma är ute och pappa jobbar. Myser loss här i sängen med min bärbara och extreme homemakeover. Ska koka nudlar senare, så sugen på det! Senare i kväll ska jag nog läsa lite engelska och sen lite religion tror jag..

I morgon är de TGIF, då ska jag ligga hemma och mysa med lite godis och SATC. Måste få vara hemma och vila hela kvälen/natten - när man fyller 18 blir det ju annat. Innan jag blir förlorad in i den världen så ska mamma och jag gå på CIS-mässa för college och sånt. Måste få tillägga att jag är så hemskt osäker på vad jag ska göra efter gymnasiet.. Hoppas jag kommer fram till något mer i morgon.

Hoppar från ämne till ämne men gud vilken hysteri det är när det kommer till att planera studenten som typ är nästan ett år bort. Flak, klass-skiva, slutskiva och ev. bal. Olive och jag är väldigt på att gå med i festkommitén och köra hela balgrejen. Dessutom ska jag försöka få en plats på mässan och på det öppna huset. Det är sjukt kul och bra meriter. Ska nog prata med Carina om det i morgon, för platserna knips fort!

Kyss.
/S.


Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign? :)

Jag hjälper dig gärna.



Kika in bloggen för mer info! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback