Nyduschad och back from sjukan

Skrev fel förut det var en magnetkameraundersökning aka MR, inte datortomografi aka CT i dag. I skolan har vi jobbat som fan på vårt nya projektarbete, känns sjukt skönt att ha kommit på något bra och lite lättare. Kommer berätta allt när det är lite mer utarbetat och saker är lite mer säkra. Men det har med bröstcancerfonden att göra, spännande!

I morgon måste jag ta med mig min engelskabok och läsa ut det sista, har en recension på onsdag. Engelska är mitt powerämne. Dessutom, fy fan vad bra mitt religionsprov gick i dag. Grymt. Känns som att jag är on a roll i skolan, skönt. Det går bra i matten fast jag borde ta hem och räkna i helgen, ja.. det måste jag!

Nu ska jag spela breaking boxes, tror jag det heter, på face.
Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback