Cøpenhagen airport

På køpenhamns flygplats nu, anslutande planet till BKK går inte førens 22:50. Så nu sitter jag och syster hær och førsøker få tiden att gå. Flyget hit gick supersmidigt! Vi satt i ekonomi plus och det var super bra. Absolut vørt de extra slantarna. Vældigt trevlig personal måste jag få tillægga, det var ganska glada att det satt några trevliga "ungdomar" dær i stællet før alla tysta/trumpna(?) business-mæn/kvinnor.

Vi kommer inte komma fram førens om ganska lång tid. Nu væntar vi på vårt 13-timmars flyg till bangkok som sagt. Dær efter måste vi vænta i typ 4 timmar på ænnu ett anslutande flyg ner till Krabi och det kommer ta cirka 1,5 timmar. Alltså kommer det ta vældigt lång tid och det kommer vara en aning segt. Glad att jag har CHIC(køpte i sista sek på pressbyrån! helt ok tidning, værd en tia), en shopaholic sæger ja, gossip girl 7 och en koffein tablett. Vill vara vaken och nogrannt studer sas filmutbud! Hoppas dom bættrat sig sen senaste gången. Tror de fått in vårens filmer nu, eller jag hoppas... 

Surfar runt på lite olika sidor nu, inga mer bloggar tror jag. Man blir en aning trøtt på allt efter ett tag, orkar inte kommentera eftersom att den hær bloggen ær framførallt skapad før mina næra och kæra men jag vil jættegærna få fler læsare utifrån såklart.

Førlåt om det varit jobbigt att læsa men hellre danska bokstæver æn aao.
Kyss!

Kommentarer
Postat av: olive

hoppas att du har det lööövli!^^



pussar

2008-06-27 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback