Random bloggning.

Haha, nu ska jag blogga så random som det bara går.. :P Var hos Olivia i går, vi åt fondue - eftersom hon  har värsta tuffa settet. Vi doppade vindruvor, annanas, banan och jordgubbar - sjukt gott! Vi såg ett öga rött som inte alls var bra. Man förstog inte så mycket + att det inte hände något egentligen. Kom hem vid halv två tiden. Möttes av mamma, pappa och anna som slängde nisse till mej och drog till ikea.. Jag bad dom köpa krokar så jag kan hänga upp mina halsband. Jobbigt att ha den konstiga ordningen jag har nu.

Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Mest pluggat ekonomi... Prov på onsdag - men jag tror jag kan allt. Eller nästan. Märkte att jag var lite "ringrostig" men när man väll kommer igång går det superbra. Har ätit lite kebab också, yum-ii. Haha, jag gillar verkligen det.. Nisse med kan jag meddela. Jag kan dessutom skriva att allt såg superbra ut på undersökningen om det är någon som undrar!

Nu i veckan så händer det absolut ingenting. Jag har ledarskaps-förhör och ekonomi-prov. Inget mer. Jahapp. Aja, måste läsa Jane Eyre (det var antingen den eller brott&straff) så jag kommer ha fullt upp i alla fall, borde läsa den där nedrans ledarskapen nu. Boken är så sjukt opedagogisk så man fattar noll! Veckan där på har jag utvecklingssamtal, pappa ska gå med mej. Ville inte sitta själv där, blir så konstigt. Sen finns det inget mer att säga förutom att jag behöver ett jobb eftersom jag är fattig :(

Puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback