Thailand, Hua Hin 08

Thailand, Hua Hin, Hilton Hua Hin Resort and Spa. 19/3 - 28/3.

Det var en alldeles udnerbar resa eftersom att, ett, jag älskar Asien - kulturen, religionen, gästvänligheten etc plus att det var minst 30 grader varje dag och det var inte särskilt många turister. Alla åker ju som ni kanske vet runt jul så då är påsken en superbra tid. Men många kanske tänker att det är jobbigt när det är bara åtta nio dagar men det klarar man lätt.

Vi bodde på 16e våningen,i något som heter executive. Jag delade rum med min syster och mamma och pappa bodde mitt över korridoren. Riktigt fina rum! Jag orkar inte hålla på och klippa filmer och så så det är ett väldigt extremt orginal. Haha..



Vi gjorde inget speciellt lixom. Om vår familj inte hyr bil blir det mest shopping, bad och solning. Fast jag föreslog elefantridning och det var sjukt ballt. Det rekommenderar jag verkligen. Vi åkte tuk tuk till Elephant Village och det var verkligen en upplevelse.



Hoppas det räcker. Lite bilder finns på Facebook men filmer är ju roligast! :) Notera mammas skräck i den andra filmen, vår "elefantchaufför" har hoppat av för att fota oss! Haha, hon är allt bra söt hon.

Puss.
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback