Shoppat fin fina saker!



Eftermiddagen/Kvällen i går blev riktigt lyckad!
Först gick jag i skolan från åtta till halv fyra.. Det var ganska lugnt så det var helt ok, sedan kom olive in till stan och vi gick runt och shoppade:

Kände mej super duktig för att ha hittat en liten rabattsak i .SE i morse! Det var tre hudprodukter från KAOS på drottninggatan för 100:-. Jag köpte Badsalt, Bodybutter och Bodylotion som egentligen skulle kostat mer än 350:- tillsammans :) Jag är ju så himla torr i huden och på vintern så blir jag nästan frasig!


Sedan gick vi till Åhléns och där köpte jag mina älskade cleansing wipes från Nivea för torr hy.
Den för normal hy är blå! Sen finns det någon med avokado eller nått men den är dyrare så jag
köpte denna. In på Kicks en snabbis för att köpa mavala nagellack (2 för 60:-).



Vi märkte att vi hade tid till att shoppa mer innan vi skulle träffa Mary och Imi så vi åkte till gärdet för att shoppa på ett outlet. Det var lite svårt att hitta och det var ganska litet men Olive köpte en efterlängtad Friis-väska och jag ett par skor, en lite klack för jag kan inte gå med höga tyvärr!




Sedan så möttes vi på Åhléns igen, Olive och jag sprang dock först för att ta ut pengar, sedan gick vi bort till det asiatiska plejset (drottninggatan [bortan för waynes/lagerhaus])... GUD VAD GOTT. Man skulle lixom plocka ihop sin egen mat och jag tog nudlar, cashewnöttter, kyckling, sparris - skiiit gott! Sedan drog vi hem till Mary och flamsade runt xD! Sedan GICK Olive och jag hem till henne.. Det var mörkt och då pratade vi om konstiga saker. För att inte jag ska bli skrämd :D Så snäll är hon! Vi pratade om sjukdomar (feber, spyor m.m.) Grannens rottisar och att man ska äta knäckebröd om något fastnat i halsen etc.. :P

Puss på er i regnet!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback