Jag har skaffat bilddagbok.

Jag och O har kommit fram till att jag älskar att bli medlem i saker. Jag har blogg, bdb och facebook! :D Älskar tidsfördriv. MAHA! Spana in min bilddagbok. http://LoveDontLetMeGo.bilddagboken.se

Mycket handla i dag! I april öppnades en ny affär här på Ekerö som heter Ljus & Fint (kommer nya småaffärer hela tiden känns det som), mamma har alltid velat åka dit för att handla och i dag gjorde vi det. Tar det i från början. Vaknar typ tio och det är bara Anna och Nisse som är vakna, mamma och pappa var på middag i går så det var trötta! Så A och jag plockar ur och i diskmaskinen plockar undan en massa grejer så det ska se fint och städat ut (väldigt viktigt för min mamma). Äter lite frukost, kollar teve, klär på mej. Sedan är klockan helt plötsligt tolv och vi ska äta för mamma hypar och vill till Ljus & Fint SNABBT! Vi käkar och kommer dit. Mamma handlar i en timme typ, hon åkte tillbaks senare och handlade en lampa och lite krukor men jag orkar inte skriva allt. Hon handlade så jävla mycket, det var faktiskt super billiga och fina saker! :D Åk dit - typ Lundhagen. Nu är M&P på promis med Nisse och Anna har ju tjejmiddag om en timme hos Vera och hon blev super nöjd när Olivia skänkte alla dom där deodoranterna i stället för godispåse om ni fattar! :D

Much Love! ♥
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback