Trött-fredag

Puh, har precis ätit middag och är supertrött. I dag har jag varit i skolan på matten, då "såg" vi på en film som sa emot allt Al Gore säger i En obekväm sanning, fick vi veta våra betyg i NkB och Matte A (VG/G). Matte är inte mitt starka ämne.... :/ Sedan så åkte jag till min farfar o farmor och åt lunch innan min sjukgymnastik. Men när jag väll kom till sjukgymnasten sa hon att hon varken ville träna eller ge mej behandling (dvs. massage) så jag gick alltså dit i onödan. Sedan gick jag upptill Filmstaden sergel och hämtade ut biljetter till Pirates.... som jag ska se i morgon efter min systers uppvisning. Eftersom att jag köpte biljetter till nnågon annan dag fick jag tandkräm ^^ Tihi! :) Sedan så gick jag till buttericks med A och L för de skulle ha någon utklläddnings grej den första juni.. :P Man kunde tydligen  vinna en ipod nano! Köpte ett par rosa tyg-loafers, lite som vans fast ingen kopia direkt - mkt söta iaf ^^ 

Nu har jag laddat ner lite saker eftersom jag bytt dator.. Snooks album Är, Umbrella m Rihanna och José Gonzales album Veener ep. :) Ska se om jag kan få ner Goo Goo Dolls album Dizzy up the girl men den vill inte! :(

Pyss!
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback