Kort dag - igen!

Halloo evribaddy!
Hmm.. Har tänkt på en sak, varför stinker ostriskakor så otroligt mycket? Jag tog en och tog med den på rummet och tittade lite teve, sen gick jag därifrån för att hämta något att dricka, när jag kommer tillbaka STINKER mitt rum av ost! Usch! Tål inte dåliga lukter så jag svänger upp fönstret så mkt det går och sprayar tre puffar med Lacoste - Touch of Pink! Då är allt fräscht igen. Nu har cosmo kommit och jag ska bara mysa, plugga natur lite gran och städa. Städerskan kommer på fredag, hmm.. Skönt när allt blir fräscht!

Träffade min ängel Hanna på brommaplan, såg att Olive fick skjuts av sin mamma till Odenplan så vi sällskapade tills jag hoppade av t-banan. Sedan har det inte hänt så mycket, jag åkte hem till farfar och farmor eftersom att jag hade slutat supertidigt och ville ha gratis-mat ^^ På  hemvägen mötte jag mamma så vi skulle göra sällskap hem, hämta Nisse och handla. Då träffar vi Robins mamma - Robin gick i samma klass som jag i ettan till femman - hon kände igen oss och vi småpratade lite!

Jag åt ravioli på burk, inte så gott men det var antingen det eller Rester - hatar det ordet, mamma och Anna åt något som jag inte kommer ihåg vad det heter.... Jo! Paella, den var inte alls lika god som en annan jag åt på Menorca.. :( Åt det i söndags, ysch. Ska träna med Aimée på Torsdag, Basic Step klockan 1900. tror jag ^^

/S. Kram och puss.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Jag saknar min Lacoste parfym.. :( Men gissa vad?! Jag hittade min Burrberry igår ^^ jag vart lycklig.. men den känns inte som en sommardoft :O

Postat av: Cancer-Girl

Tusan då! Köp en ny, fresch!!

2007-03-14 @ 19:22:32
URL: http://sofialinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback