En ny fräsch kategori!

Jag skulle vilja ha en kategori som lite mer utmärker själva bloggen. Inte mode eller dagens outfit, det blir för jobbigt. Inte dagens låt eller sånt skit. Kanske Veckans *****? Men vad? Kan inte komma på något. Kanske bara kan heta veckans och så får jag hitta på något eget. Det blir nog jätte-bra. Nu ska jag leta lite på internet så jag hittar något kulit :)

I går hade vi iaf jätte-roligt. Vi var först hemma hos Imi och grillade korv och sedan gick vi bort för att hämta Hana och sedan gick vi till närlundabadet. Där mös vi tills långt in på natten, btw klockan tio kom olivia hö förbi och stannade längst. Greven ringde och kom dit när det bara var jag, olivia och olivia kvar. Vi drog strax efter han  och hans brorsas ankomst. Vi gick hem till olivia åt kladdkaka kollade på eva & adam för 140:e ggn. Sedan somnade vi och vaknade typ tio i morse. Då slog vi på eva & adam igen och tittade en stund seadn åkte jag hem. FAN VILKEN VÄRME. Fast det gör ju inget när det är sommarlov! :D

Puss hej.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback