HJÄLP, fin eller ful?

Eftersom att jag inte har ett jobb så måste jag verkligen hålla hårt i slantarna, eller jag borde göra det men det gör jag verkligen inte. Jag slänger ut dom på luncher och sånt. Ett smycke där och ett läppglans där. Lalalalala! NEJ. Nu måste jag sluta tramsa om jag vill få min dröm garderob. Jag har kommit en bit på vägen faktiskt!

Hmm.. Det här med basic linnena. Jag har hittat
några på H&M fast jag skäms typ lite eftersom de är av modellen BIB (som typ betyder big is beautiful eller nått). Jag är inte värsta fettot men jag tycker inte om tajta/för korta linnen och överdelar. Hade tänkt att beställa allt på internet men jag tror jag ska gå och prova men gud vad pinsamt. Shit vad folk kommer att kolla. Aja jag ska ha 2 bruna, 2 svarta och 1 vit.

Babydoll grejen. Jaa. Min absolut favvosak. Jag har hittat tre jag tror jag gillar. En från H&M som ser jättefin ut, lite röd skimmer lixom, sedan en annan från gina tricot.. Den är fin men jag gillar inte riktigt gina tricot. Sedan har vi en jättefin fast den som jag är mest osäker över. Den kommer i från lindex och är typ odd molly (som jag älskar) inspirerad. Är den fin eller ful?

Puss...
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback