Barncancerfonden

För det första vill jag skriva att jag inte ens vill berätta om gårdagen som var misslyckad! Besvikelse är ordet. Men man kan bara skratta åt det hela.

Vill faktiskt skriva att jag har en ny kategori! Alltid lika spännande. Den heter Charity of the Week mest för att Veckans Välgörenhet bara lät tragiskt. Som första välgörenhet så vill jag faktiskt lägga ut en som ligger mej varmt om hjärtat, barncancerfonden! De stödjer förskningen för att stoppa barncancer. De har givetvis ett helt vanligt postgiro där man kan skänka pengar men man kan också köpa fin fina saker i förmån för dem. Jag har Hope-halsbandet (se min header) och Nallekalendern! Surfa in och shoppa för välgörenhet! ;D



Pussisar!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback