Muffinmaker.

Maha.. Jag ska bli the Muffinmaker. :D
Men det återstår fortfarande att se.. Träffade iaf Sara idag. Hon var liiiite sen men det gjorde inget fick tid att handla lite med Olive. Ett halsband, två hårklämmor och tre par trosor. Sara och jag gick bort till Max hon tog en mega hamburgare och jag en liten pommes ^^  Kom hem typ sju så det var tur att vi tog den där glassen också!!

I morgon börjar riktiga schemat. Engelska, företagsekonomi, matte och estetiskt står på schemat. Spännande med mitt tillval :D Fast jag slutar cp sent så är det nog värt det. Yes jag har höga förväntningar men jag får alltid det.. Skit samma. Jag överlever. I helgen kommer dessutom (förhoppningsvis??) skåningarna. Jag bara älskar dom! Sjukt charmiga är dom hela bunten.

Pyss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback