Worn-out jeans & spanking-new chinos



Aha. Blogg-torka kan man väll kalla det tror jag. I går så var jag i skolan, cruisade runt där i två timmar (ledarskap&svenska) och sedan var det projektarbete med Olive. VI är on the G om man säger så. Sedan så tröttnade jag och drog med fröken O på stan och köpte ett par marinblå chinos på Gina Tricot - kommer passa sjukt bra med mina gladiatorsandaler, som jag inte kan hitta vilket är oroande. Sedan på kvällen så spelade vi Mario Kart och kollade Eva & Adam och nu sitter jag här, i princip så var det. Innan jag skulle till MK-infernot så sprack mina jeans i knät. Ganska konstigt. Så nu har mina bästa jeans en stor reva i sig. What to do? Låtsas att det ska vara så? Antar det. Nu ska jag nog kolla vad jag borde plugga tills nästa vecka. Puss babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback