Tomorrow will be better

I dag har det gått lite segare än i går. Var så himla trött så det drog nog ner min inställning till dagen lite. Men i morgon blir det nya tag, tror jag får göra lite annat - kanske lite mer fysiskt arbete i morgon (läs lagerarbete). I dag var det väldigt lugnt, på förmiddagen så fick jag sitta med min handledare en stund och titta på när hon arbetade med flera orders. Sen kom en kollega till henne och sa att jag gärna fick hjälpa henne att ladda ner bilder till den där webshoppen jag skrev om tidigare. Efter det så fick jag sitta med min HL (lite improviserade förkortningar) och titta lite på hur hon gör när hon kommunicerar med deras fabriker i Kina.

Sedan blev helt plötsligt allt supersegt och så kom en annan kollega och bad mig sortera ut lite plastfickor med ordrar från olika företag och det gjorde jag typ hela eftermiddagen. Fast jag fick en rast vid lunch+fika. Då var det dessutom leverantörsbesök! Så då gick ytterligare lite tid, sedan slutade jag runt tre för att hämta nisse och dessutom mötte jag upp Olive för att göra lite sällskap med mig och Nisse.

nu måste jag fortsätta med desperate housewives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback