Student 2009

Oj vad mycket som hänt sedan senaste bloggningen. Vädret har blivit groteskt, jag klarade matten och sen har jag tagit studenten! Sedan har alla mina flickor också varit superduktiga och klarat skolan. Nu börjar det här med framtiden.. Vad ska man egentligen hitta på? Jag har blivit sjukt taggad på det här med fashion merchandising. Verkar verkligen kul men än så länge bara på drömstadiet. Haha - tråkigt att behöva skriva att det är så långt mina ambitioner oftast räcker!



Nu drömmer jag om en resa till London, någon gång i september/oktober. Vill riktigt shoppa loss på Primark och Topshop, fika på Starbucks och se hela staden. Åhh.. Men men, man måste ju jobba för mödan och på tisdag börjar slutet på mitt sommarlov, om man nu kan kalla det för det. Då ska jag gå på ett seminarie på SEB, ska ju sommarjobba där. Men nästa vecka så börjar jag mitt två veckors inhopp på bokhandeln och på onsdagen åker resten av familjen till Thailand - ensam i tre veckor! Iih! Sen så börjar det lite läskiga jobbet på bank... Den 6 juli! Creapy. Fast under de sex veckorna så har jag ju faktiskt en långweekend på Gotland med Olive. Vilket ska bli mycket trevligt! Sen måste jag i väg någonstans. Prova något nytt typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback