Light Stalker-mode

Det bästa med att jobba på Ekerö är nog alla människor man träffar som man typ vet vilka dom är fast dom inte känner igen en. Det är lite stalker varning men när det är långsamma affärer, det är antingen megarush eller ingenting alls, måste man ha något att göra - förutom att fronta. Facebook, bdb, bloggen etc känns olagliga så det ägnar jag mig bara åt när det är lugnt och min "chef" äter lunch eller kastar soppor eller något. Så jag spanar på människor när jag inte har något att göra och får BETALT. Det ni.

I kväll kommer jag ligga i sängen och kolla på något hemskt skräpigt program. Jag hamnar alltid framför tvn med mamma och då är det typ På Spåret (i know, kill me) eller Let's Dance. Men är man trött så är man. Onsdagens aktivitet med flickorna var minst sagt givande, jag lämnar det så - öppet för tolkningar! Slutar så jag åker hem med mamma i dag och jag kommer förmodligen äta något rackarns onyttigt till middag, det är iofs bara om jag lyckas komma ut ur dörren från Grillen (ja, ni läste rätt) i dag där jag äter, läs och häpna, chicken nuggets med currysås och pommes frites till lunch. Men jag bryr mig inte för det kallas tydligen för livsnjutning. Jag låter lite som en pensionär!! 

En grej med jobbet som faktiskt är riktigt uselt är att mina naglar och händer får lida, riktigt ordentligt. Mina stackars naglar som i vanliga fall fungerar okej, men skivar sig brutalt i bland, är riktigt korta och skivade. Ska gå till apoteket på lunchen och köpa någon nagelstärkare och någon bra handcreme som verkligen fungerar - Doves tar inte alls och jag blir bara oljig. Riktiga skogshuggarhänder som min mamma skulle sagt.

jag undviker svordomar nu, får se hur det går. räkna med många fy bubblan och rackarns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback