Furniture failure


snyggaste saken på stalands.

I dag har varit en vanlig dag, en chillad dag helt enkelt. Jag och lilla mamma åkte till Stalands för att kolla på möbler, vi håller som bekant på att göra om vår mellanvåning totalt. Det var så segt, mamma och expiditen var så passionerade medans jag bara vill gå och lägga mig. Trist, men sen fick jag lunch (dvs. mamma och jag delade på en nuggetsmeny på McDonalds drive trough.. pinsamt) och då åkte vi hem.

I morgon kommer jag att ägna förmiddagen åt spa-tajm och städning och eftermiddagen/kvällen är projektarbete/ladysnight.. Sedan på måndag så är det jobb. Många tunga lyft, jag har bustat min rygg. Men men, vad gör man inte för lite hard earned cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback