I'm back



Jag är hemma igen från Thailand och kan faktiskt säga att jag varit i Förenade Arab Emiraten! Ballt? Si. Vi mellanlandade i en "liten" stad som heter Sharja och fick cruisa deras tax-free i cirka 45 min innan det var dags att boarda igen. Var sjukt trött och somnade runt halv tre i natt, eller halv åtta på morgonen thailand-tid. Vaknade klockan tolv av att min baby N hade kommit hem. Glad blev jag, med några små inre blödningar men jag klarar mig! Jag har inte shoppat så mycket, där borta. Hittade inget och det var väll bra för jag vill spara lite! Men ovan kan ni se en tyg påse med olika tips på hur man sparar på jordens energi, ett par gladiatorsandaler i brons, parfymen Clean (som pappa vann i ett sånt där charterlotteri = jag skäms nästan) och en asnajs handcreme från Soap & Glory som jag köpte på, min favorit, Boots.

I dag har jag iaf chillat som fan, kollat prov/arbeten, städat, packat upp en aning och sett Satc-filmen, djävulen bär prada och senaste gossip girl avsnittet!! I veckan ska jag väll träffa darling A, vill catcha up lite där, och på torsdag blir det till att gör en datortomografi, nu har jag alltså en veva med undersökningar - tråkigt, men det måste ju göras. Nu ska jag städa och hitta något kul på tv innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback