Work it sista!






















Nu är jag äntligen klar med mina A4 om Förlåtelse till religionen i morgon.
Den blev lite flummig för hon hade inga riktlinjer så
det känns lite luddigt. Hur som helst så såg jag hur långt (och snyggt) mitt hår blivit på sistone.
Sjukt nöjd, kan känna att jag lixom har en frisyr och inte bara en kortutväxt i väntan på normalt hår känns bra!
Wiee..
Älskar det nya håret betydligt mycket mer än det gamla, en positiv vinkel på "det hela"?

Har inte riktig stenkoll på när men i kväll är det i alla fall middag hos F&F och det blir, enl. ryktet, pizza.  
Yummie! Btw, powerwalk i dag -
nu tar jag 2,5 km på 20 min. Nöjd som tusan!

Kyss.

Kommentarer
Postat av: Mary

va söt du är :D

2008-09-29 @ 19:21:03
Postat av: Confessions of a Traveloholic

DU MED RARING <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback