Lördagens



Vill ha:
  En mysig höstgarderob, fylld med koftor, kappor och stickade accessoarer.
Klädsel: Mina calvinklein-undies + h&mlinne och mysigaste byxorna från twilfit.
Planer
: Inget särskilt, ska göra lite plugg - så jag slipper i veckan!
Låt
:
Candi Staton - You've got the love och MC Solaar - le Belle et le Bad boy.
Händelse
: Mega dröm! Se nedan..
Ser fram emot: Thailand den 25/12. WIE!
Saknad: Usa, har inte varit där på ett tag. Vill verkligen till JWU.
Längtan
: New York, kollade Satc i går..
Dummaste
: Nisses indcident.
Accessoar: Mitt vackra hope-halsband.
Roligaste
: Mitt usbminnearmband! ;D
Köp
: Gårdagens var underkläder!
Godis
: Cola light
Humör
: Glad och nöjd.
Tips:
Ladda ner Dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback