Beauty is only skin deep



När började du sminka dig?
Typ "på riktigt" i 7an.
Vilken var din första riktiga sminkprodukt? Någon mascara tror jag.
Och din första parfym? Ja efter Date och alla dom fick jag Dior Remember Me av min mamma.
Vad var din största skönhetsmiss som tonåring? Jag missade hela eye-brow shaping grejen..
Beskriv din sminkstil idag: Mjuka fransar och ljusrosa, fräscht gloss.
Dina favoritsminkmärken:Jag gillar allt möjligt, men några favvisar är väll Apoteket, Dior och Lancôme.
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig till vardags? 10 minuter. Jag har blivit en mästare på att sminka mig snabbt!
Du ska ut på stan och får bara välja två produkter att sminka dig med. Vilka blir det? Mascara och tonad fuktcreme.
Vilken skönhetsprodukt köpte du senast? Vichy rengöringsmjölk, sjukt bra makeupremover.
Den dyraste produkten du någonsin köpt:
Jag vet faktiskt inte..
Ditt bästa budgettips: Tänk tax-free!
Ditt sämsta sminkköp: Isadora eyemakeup remover, vatten är bättre!
Och den bästa produkten som finns: Aco volume mascara och jelly pong pong lol-lip-pop.
När var senaste gången du vaknade på morgonen med sminket kvar? Det var riktigt länge sedan, brukar inte kunna sova om jag märker att jag glömt det.
Hur många läpprodukter (läppstift/läppglans) äger du, på ett ungefär? Minst 40...
Din önskeprodukt: Vet faktiskt inte, tror någon palett från Dior eller Lancôme med läppar/ögon

Hade så sjukt kul på VÄDDÖ! Håll utkik efter tagning av moi på face.
Kyss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du provat Acos andra ansiktsprodukter? jätte vårdande för huden :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback