South Beachy? Me likey!

Hallå där! Ska gå till bussen om tio men hinner blogga lite grann. I dag efter spexfoto, psykologi och internationell ekonomi så ska jag träffa Aimée. Hon har tydligen superextremtmassor att berätta om hennes lilla tripp till göteborg. Har min mysiga hood-klänning i dag, älskar den - enda bra köpet från gina tricot, den kostade typ 400:- Lätt värt det.

Kör lite SB (south beach) i dag och resten av veckan, känner mig alldeles för sockerberoende just nu. Det går i vågor men det blir ganska störande i bland så nu ska jag hjälpa mig själv på traven lite. Frukosten var två kokta ägg, vatten och en näve valnötter, eller vad heter dom som man äter vid jul? Anyway, till lunch är det lax med sallad och sugarsnaps. Supergod lax, dessutom känns det så fräscht med sallad.

Puss raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback