På filmhumör

Alltså den här filmen the perfect man är verkligen d-å-l-i-g. Så cheezy, verkligen inte min stil. Jag är verkligen en chickflick-tjej till nästan 100% men den här var bara skräp. Den är ju med i den här "kärleksveckan" på trean tror jag. Senare i veckan kommer min stora kärlek eller något och den är superskoj. Den handlar typ om en kille som ser alla som dom borde se ut om utsidan var likadant som ens personlighet. Alltså: killen träffar en fet tjej som är jätte-snäll men han ser henne som en pinnsmal modell typ och det är roligt - om mina minnen nu stämmer överens med verkligeheten.

I morgon ska jag inte upp förens absolut tidigast halv elva och det känns bra, ska däremot lämna nisse men det är inga problem egentligen.

Kyss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback