Min dag

Hade en seg men trevlig dag. I början så var det assegt med en lektion som hålls av mina mindre favoritlärare. Blev bättre när vi hade lite roligt med studentkomitén. Vi fixar ju allting inklusive poängtävlingen! Fy fäään vad roligt det ska bli, alltså den tävlingen där treor tävlar om vem som får springa ut först.

Sen var det lunch, jag hade med mig mammas mumsiga biff med sallad. Efter det så var det Matte C dags och jag gillar verkligen, verkligen inte det och dessutom är vår lärare lite snurrig. Alltid försenad och han förklarar inge vidare.. Jag känner mig tvingad att gå på extramatte nu på torsdag. Annars kommer jag inte klara det här!

Två sista lektionerna var väll så där. Ska skriva en A4a om förlåtelse till religionskunskapen, tycker det är ett riktigt hjärntvättande ämne. Känns som att de vill att man ska bli djupt religiös eller nått. Hade dessutom info&layout i dag där vi fick veta iniminilite om photoshop, jag visste lixom mer och jag är extremtsjälvlärd. Kändes så lame, men nästa vecka så kommer den riktiga lärare och då blir det väll på riktigt...

Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback