I ♥ Powerwalks

Jag är nästan helt hundra på att min förkylning lagt sig så i morgon blir det powerwalk på förmiddagen! Loving it, älskar den krispiga morgon luften. Pesnionärsvarning? Hoppas inte det. Om ni behöver tips för att komma i gång har jag bara ett: Bra musik. Peppande musik, tempo (det är lättare att hålla uppe takten om man hör hur fort man ska gå). Några låtar med bra tempo är, rejält blandat:

*
Let me think about it - Ida Corr vs Fedde Le Grand.
* Radar - Britney Spears.
* Living on Video - Pakito
* Turn me up - Benassi Bros. feat Sandy
* This time - DJ Antoine

Tog några låtar som de flesta hört (aka har på sin dator). Min runda tar ungefär 20 - 30 min, jag kör en lista med typ tio låtar. Det räcker gott och väll och så tar man bara de extremt peppande låtarna remember!

Från den sjukt hälsosamma Sofian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback