Fashionistalista

Dagens tips: Vet inte riktigt, kanske att lägga upp pluggandet lite bättre så man slipper läsa typ 10 sidor om religion tills nästa dag. Jag har alltså lyckats planera, ska läsa typ fyra-fem i dag och resten i morgon. Mifi!
Dagens frisyr: Toffs, mitt på bakhuvudet. Varierar mig ganska mycket men har inte haft bara enkel toffs på länge.
Dagens smink:  Bara vanlig fuktcreme och mascara, måste hitta en bra foundation snart.
Dagens klädsel: Jeans, singoallatopp, myströjan från puma, grå parkas, mörk grön axelväska från longchamp och nätballerinas. Måste köpa ett par höstigare skor.
Dagens händelse: Träffade Aimée och snackade mycket om projektarbetet.
Dagens planer: Inget speciellt förutom att läsa religion.
Dagens vill ha i allmänhet: Några snuskigt dyra doftljus från Voluspa.
Dagens materiella vill ha: En Bayswater slinker alltid ner.
Dagens beroende: Majs crackers från Parrots.
Dagens tråkigaste: Vet inte, "mentors-tiden" tror jag.
Dagens köp: Majs crackers från Parrots, på ICA!
Dagens mat: Omelett!
Dagens mående: Helt okej, lite seg.

Känner mig så hipp och trendig.
Kyss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback