Confession

En störande sak med mig är att jag alltid kommer på bra saker att blogga om på typ tunnelbanan eller bussen, tänker lixom det ska jag blogga om när jag kommer fram men jag lyckas alltid glömma vad det var... Jag skriver aldrig upp det utan tänker bara "kom ihåg det nu". Typiskt mig, jag tror för mycket på mitt minne som faktiskt inte är top notch.

När jag var liten glömde jag en sak varenda dag. Typ om jag glömde blockflöjten på måndagen så hämtade jag den på tisdagen men då glömde jag mössan som jag hämtade på onsdagen men då glömde jag gympapåsen osv. - you get the picture. Det sitter kvar lite än i dag. Har lite svårt för att memorera namn, ansikten är jag däremot ganska bra på - speciellt på typ säregna drag eller andra lustigheter. Hårfärg/frisyr är essentiellt om man vill förklara för mig vem man menar, då brukar jag fatta ganska snabbt. Jag har lappar överallt, speciellt runt sängen då jag alltid kommer på de där sjukt viktiga sakerna precis innan jag somnar. Det kan vara allt i från att jag ska ladda ner en låt till att jag ska komma i håg matlådan! ;D Men man får göra det bästa av situationen, acceptera sina små felaktigheter och göra vad man kan för att reparera dom. 

Natti natti.♥
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback