Varning för seriöshetsöverdos

Jag är verkligen intresserad av valet i USA och har nu hittat en supersida som är lixom A-B-C för dom som vill veta vad de olika presidentkandidaterna tycker och tänker (plus deras running maids aka vice-presidentskandidaterna). Klicka här! Hittade faktiskt sidan genom people.com så säg inte att det bara är skvaller där. ;D

De rubrikerna som jag först tittade på och känner är det som tilltalar mig mest, alla är givetvis mycket viktiga, är: Abort, Miljön, LGBT-frågor (tex homoäktenskap) och hälsa (försäkringar etc). Skulle kunna babbla på förevigt men jag är lite begränsad så här på en fredagskväll. Men bli mer allmänbildad än amerikanarna, no offence, och läs lite i alla fall - frågorna som intresserar dig! :D

Och FYI jag skulle röstat på Obama.
Kyss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback