Vote, drive and work - what more do we want?!

Dålig uppdatering.. I går så var det ju fredag, som bekant, och på väg till skolan så träffade jag hanna som hade köpt en ny iPod. En gul asfin liten rackare! Blev så sjukt sugen eftersom jag är på jakt efter en musik/video-spelare. Om jag nu bestämmer mig vilken färg? Rosa är det jag har nu men lixom jag tycker röd är snygg och samma för grön, blå och gul...

Men i alla fall i skolan var det ledarskap/projektarbete och psykologi. Projektet rullar på, i morgon ska vi förmodligen samlas hos lilla mig för en ordentlig genomgång och uppdelning av arbete. Känns så spännande! På psykologin gick det bra, vi håller på med psykologi i relationer om hur man ofta "läser andras tankar". Typ "varför är han så tyst?" som utvecklas till "har jag gjort något?"/"vad gjorde jag?" som tillslut blir "varför vill han göra slut?!". Alltså tjejer... 

Myskväll med Olive i går! Vi tittade på singing bee och grease - nahaajs! Varför ser man inte den oftare, skit bra ju! I dag måste jag googla loss på Islam eftersom att vi har typ något frågepapper som inte jag fått tills på måndag, var på sjukan då. Men men, vad ska man göra? Jag brukar faktiskt vara asduktig. Dessutom måste jag ränka lite matte pga diagnosen på onsdag. Kommer förmodligen inte göra något eftersom att jag älskar vänner så innerligt! Haha.


Nisse längtar efter mamma och Anna...


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag tar åt mig utav den där psykologin ;D

2008-10-11 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback