Skulle inte plugget minska i trean?

Har extremt dålig uppdatering den här veckan på grund av mycket arbete i skolan och då menar jag mycket. Så här ska den se ut:

MÅN: Besvara frågor i Islam
TIS: Presentation i Internationell Ekonomi (+ att vi kollade slutskivalokal m studentkommitén) - här är jag och jag lever!
ONS: Engelska Inlämning och Matte C prov (+ ut med bosse)
TOR: Läsa kapitel tre i Rättskunskap
FRE: Psykologi prov (+ ut med Bosse)



Min så kallade morot är Halloween festen på fredag, inte blondinbellas som någon trodde - ett födelsedagspartey! Nu måste jag plugga tills nio då är det som bekant Los Housewives Desperados (mitt favvosmeknamn, som jag vet inte är korrekt spanska!). Man måste belöna sig själv lixom, annars pallar man inte. Sedan, under och efter, blir det engelska. Brukar läsa i reklampauserna - supereffektivt! Man hinner en massa.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback