Nisse har en klipptid

Åhh gud vad jag saknat att blogga! Men det var ju jag som gjorde det åt mig själv så jag får väll skylla mig själv. Asså jag är pantad!! Aja, whatever. Såg American Pie i går, det var ju skitlängesen och den är fortfarande sjukt kul. I dag ska jag på Kajsas teater på brommaplan. Kom dit! Den börjar klockan 1700 på teatern där, man går till vänster när man kommer ut i från t-banan. Det är gratis och Kajsa = Eva! Fan vad roligt. Sen sover jag väll hos Olive, blir väll tårtrester och Eva&Adam - hun, min lilla request är att vi ser ALLA avsnitt som finns. :)

Men nu ska jag ta och äta lite frukost, tar halv tio bussen till Nisses trimning som är klockan 11, ska hänga hos F&F under tiden. Visar hur gullig han blev sen, lite före/efter. Dessutom kan jag utvärdera min nya mascara sen men det blir sen, ska gå!

Ses, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback