I´m gonna get stone-rich

Fy fan vad jag är bra, jag har fått sommarjobb! Inte världens mest underbara kanske men med ingen erfarenhet alls så är det en bra start. Det är kommer hålla på i 2,5+1,5 veckor, mellan dom två går det tvåveckor. Jag kommer jobba halvtid och det ska faktiskt bli jättekul. Och lova att inte garva men det är på bokhandeln i Ekerö Centrum. ^^ Men jag är stolt och glad så fuck you jag har ett sommarjobb! Det här var i alla fall mycket bättre än telemarketingjobbet... :)

Jag vill inte säga någonting om gårdagens belgrad-bravader. Pinsamt är det rätta ordet, Karott Prelli presterade inte särskilt bra och vi slogs av pirater och stickande damer i brudklänningar. Det här redogörandet följs av ett klassiskt wtf?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback