Mellanlandning på Køpenhamns flygplats

Har precis mellanlandat i Køpenhamn. Sitter i loungen och sippar på en cola light. Tog bara en timme att åka hit men det ær fortfarande ganska långt kvar tills det "riktiga" flyget går. 22:45 ska vi lyfta mot Bangkok och jag har ingen lust att vænta. Måste bara få skriva att nær vi satt och tog varsin macka før en stund sedan så satt det ett gammalt par med en stor bag några fåtøljer bort. Jag tittade lite nærmare och i den "baggen", det var en hundvæska, låg en supersøt långhårig tax sjukt lydigt och sov. Ville verkligen ha min ponke då.

Bloggar så fort jag kommit till Hua Hin. Vilket ær om sjukt lång tid. Kommer dit halv fyra lokal tid och sen tar det två timmar med bil till hotellet.

Puss lovers!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback